مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-06سياسي

 کرمانشاه میزبان رویداد منطقه ای 2021 روز جهانی چوب شد


نماینده سازمان روز جهانی چوب در ایران از تدارک برگزاری رویداد منطقه ای 2021 روز جهانی چوب در کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده سازمان روز جهانی چوب در ایران از تدارک برگزاری رویداد منطقه ای 2021 روز جهانی چوب در کرمانشاه خبر داد.

علیرضا باوند پور در نشستی خبری که امروز(14 مهر) برگزار شد، با بیان اینکه دفتر نمایندگی سازمان روز جهانی چوب از حدود دو سال پیش در کرمانشاه راه اندازی شده، اظهار کرد: پس از راه اندازی این دفتر سال گذشته میزبان اولین رویداد منطقه ای روز جهانی چوب در محوطه تاق بستان کرمانشاه بودیم.

وی افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا امکان اینکه بتوانیم از هنرمندان دیگر کشورها و سایر استانهای کشور برای حضور دراین رویداد دعوت کنیم وجود نداشت، بنابراین رویداد قبل باحضور 13 نفر از هنرمندان کرمانشاهی و با موضوع بیستون برگزار شد.

این هنرمند بین المللی رشته منبت کرمانشاه بااشاره به تدارک برگزاری دومین رویداد منطقه ای روز جهانی چوب در کرمانشاه، گفت: امسال هم این رویداد به دلیل شیوع بیماری کرونا با حضور 30 نفر از هنرمندان کرمانشاهی برگزار می شود و از هنرمندان سایر استان ها دعوت نشده است.

وی زمان برگزاری این رویداد را از 19 تا 22 مهر در محوطه تاق بستان اعلام کرد و افزود: باتوجه به اینکه سازمان روز جهانی چوب هرساله یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کرمانشاه میزبان رویداد منطقه ای 2021 روز جهانی چوب شد

 کرمانشاه میزبان رویداد منطقه ای 2021 روز جهانی چوب شد